טיפים לעיצוב המשרד באמצעות השפה העיצובית של בית העסק
כאשר אנו מדברים על עיצוב פנים, הרי שברצוננו להעביר מסר מסוים המבוסס על אופנה ושפה עיצובית. עיצוב הוא למעשה שפה ויזואלית אשר עושה שימוש בסימנים ומגרה את החושים ליצירה של תחושה שאנו מעוניינים להעביר ללקוחות ולעובדים. עיצוב המשרד הוא שם כולל למגוון של סימנים המבטאים יחדיו שפה עיצובית המשפיעה על הרושם של השוהים בו ועל האווירה והאופי של בית העסק.
מהי שפה עיצובית?
ישנם סוגים שונים של משרדים ולכל אחד יש להתאים שפה עיצובית משלו. כך לדוגמא, קליניקה העוסקת ברפואה, אמורה לייצר אווירה שונה מזו של משרד עורכי דין ולהעניק ללקוח תחושת רוגע אשר תחבר אותו לטיפול המיועד. לעומת זאת, משרד עורכי דין מתאפיין בשפה עיצובית המשדרת נוקשות, רשמיות וקור מסוים במטרה ליצור אווירה מקצועית. כל עסק, חברה ומשרד זקוקים לשפה עיצובית אשר מבוטאת באמצעות לוגו ועזרים פרסומיים אשר תורמים מבחינת מיתוג עסקי. עיצוב משרדים מהווה חלק מאותה שפה עיצובית המותאמת לקהל היעד ותורמת לתקשורת עם הלקוחות.
פרמטרים מרכזיים בבנייה של שפה עיצובית
בנייה של שפה עיצובית נכונה מורכבת בשילוב הרמוני וייעודי של צבעים, פונטים ואלמנטים גרפיים אשר יחידו יוצרים שפת עיצוב כחלק מהרושם הראשוני אשר סופג הלקוח. משרד מיתוג העושה שימוש בעיצוב כדרך לביטוי השאיפות והמטרות של העסק, יכול לתרום להצלחה של העסק באמצעות כמה פרמטרים מרכזיים:
• בידול – תכנון השפה העיצובית של המשרד החדש אמורה להיות ייחודית ביחס למתחרים ולהציג ללקוח שפה חיובית, מקורית ומזמינה.
• קהל היעד – לכל קהל יעד ישנה שפה עיצובית אשר מדברת אליו, כאשר זו עושה שימוש באמצעות צבעים, סוג גופן ועוד.
• נראות ופשטות – השפה העיצובית אמורה להיות נעימה ופשוטה וכזו שאינה מתוחכמת מדי. הצופה אמור לחוש בנוח מבחינת הקומפוזיציה כולה המציגה את העסק באופן מכובד ונכון.
• לוגו – זהו הפריט הראשון בתהליך המיתוג ומהווה אובייקט מרכזי בתחומי עיצוב המשרד, מיתוג עסקי ושפה עיצובית. הלוגו מבטא שפה שלמה אשר חוזרת בכל העיצובים הקשורים למשרד ולעסק והלוגו מהווה את נקודת המוצא.
מיתוג מקצועי לעסק – מקוריות והעזה
חיפוש ויצירה של שפה עיצובית למשרד ולעסק היא מלאכה הדורשת ידע ומיומנות. מומלץ להסתייע בגורמי מקצוע אשר יביאו בחשבון את כלל הגורמים המשפיעים על מיתג העסק ויבצעו מחקר יסודי הדרוש לבנייה של שפה עיצובית הכולל אבחון וזיהוי של קהל היעד, נראות המתחרים, מציאת נקודות בידול ועוד, וכל זאת תוך שימוש בצבע, צורה, סגנון, קומפוזיציה, אור וצל ועוד
RG-Media הינה המתמחה במיתוג, עיצוב, שיווק וקידום העסק וזאת באמצעות יוזמה קריאטיבית ושימוש באמצעים לא קונבנציונאליים ומקוריים אשר מציגים דרך אחרת, נועזת ובועטת בדרך להצלחה שלכם. RG-Media פועלת להשגת יעדים בהם חשיפה ברשת, הגעה אל קהל היעד, גידול במספר הלקוחות וכל שדרוש על מנת לשים את העסק שלכם על המפה.
נכתב בשיתוף פעולה עם