מיתוג חברות בעידן הרב ערוצי
העידן הרב ערוצי המתאפיין במגוון אינסופי של עולמות תוכן המותאמים לקהלי מטרה בעלי עניין משותף, מהווה אתגר מקצועי עבור אותן חברות מסחריות המעוניינות להגיע לקהל רחב ככל הניתן. בעבר הלא כל כך רחוק, מרבית החברות המסחריות הגדולות עשו שימוש באפיק הפרסום המרכזי אשר פנה לכלל האוכלוסייה: הטלוויזיה, ובכך הן הבטיחו למעשה את חשיפתם לכלל הציבור. כיום, בעידן בו לכל קבוצת בעלי עניין משותף יש תחנת רדיו משלה, ערוץ טלוויזיה משלה ואתרי אינטרנט משלה, החשיפה לכלל הציבור הופכת לאתגר מקצועי עבור אותן חברות המעוניינות למתג את עצמן כמובילות בתחומן.
מיתוג חברות בעידן הרב ערוצי הינה פעולה מקצועית אותה יש לבצע לא רק בהתאם לבחירת אפיק המדיה אלא בהתאם למסרים השיווקיים-פרסומיים הרלוונטיים לכל קבוצת עניין משותף בפני עצמה. המיתוג בעידן הרב ערוצי מחייב את החברות המסחריות הגדולות והקטנות כאחד, לבצע את הליכי המיתוג בהתאם לפילוח קהלי יעד שונים, ולכל קבוצת קהלי יעד לבחור את ערוצי הפרסום הרלוונטיים לגביה ואת התכנים השיווקיים התואמים את ערכיה.
מיתוג חברות בעידן המודרני – מפרסום להמונים לפרסום ממוקד
עד לכניסת רשת האינטרנט אל תוך חיינו, אפיקי המדיה המסורתיים דוגמת: עיתונות ארצית, טלוויזיה מסחרית ושלטי חוצות, היוו את ערוצי הפרסום באמצעותם ניתן היה להגיע להמונים. החיסרון הבולט בשיטת הפרסום להמונים היה טמון בעובדה שתעריפי הפרסום היקרים באותם ערוצי פרסום מסורתיים, היקשו על חברות מסחריות קטנות ובינוניות אשר היו מעוניינות למתג את עסקיהן. כיום, בעידן המודרני בו אנו חיים ובריבוי ערוצי הפרסום העומדים לרשות המפרסמים, כל חברה, בכל סדר גודל ובכל תקציב פרסום, יכולה למתג את עסקיה בהתאם לפילוח ממוקד ויעיל המאפשר להן ליהנות מכל יתרונותיו של הפרסום הממוקד.
בשני המקרים גם יחד (פרסום להמונים ופרסום ממוקד), בניית מהלכי הפרסום ובניית המיתוג הן פעולות המיושמות על ידי חברות מיתוג ופרסום העוסקות בנושא. אך בדומה לשינוי הרב ערוצי שחל בחיינו במהלך העשורים האחרונים, גם בתחום חברות המיתוג תוכלו למצוא כיום יותר ויותר חברות מיתוג המתמחות בליווי תהליכי מיתוג לקהלי נישה מפולחים וממוקדים. חברת מיתוג העוסקת לצורך העניין במיתוג באמצעות רשת האינטרנט, מעמידה לרשות אותן חברות מסחריות המעוניינות למתג את עסקיהן, מגוון רחב של שירותי פרסום, מיתוג וקידום ברשת האינטרנט, החל מבניית אתרים וקידומם ועד להפעלת קמפיינים פרסומיים ברחבי הרשת בהתאם לקהל היעד המפולחים והממוקדים מראש.
חברת מיתוג רב ערוצי
מיתוג חברות בעידן הרב ערוצי הינה פעולה אותה מומלץ ליישם באמצעות חברת מיתוג המתמחה בבניית מותג חזק ולאורך זמן בכל ערוץ מדיה אפשרי. לצורך פעולה זו יש לבחור בחברה בעלת ניסיון מקצועי בתכנון מהלכים אסטרטגיים המותאמים לעידן הרב ערוצי, כלומר, גם לאפיקי המדיה המסורתיים וגם לאפיקי המדיה החדשים הכוללים מגוון עצום של עולמות תוכן הפונים לקהלים שונים ומגוונים.
ועכשיו לאחר שסיימתם לקרוא והבנתם שאתם זקוקים למיתוג, הרימו את הטלפון ולחצו: 072-2331066