על ההבדל הדק בין חברות פרסום לבין חברות מיתוג ופרסום
ענף הפרסום מהווה את אחד מהענפים התחרותיים ביותר במשק הישראלי, וזאת בשל היצע השירותים העומדים לרשותכם בין מאות המשרדים ובתי הסטודיו העוסקים במתן שירותי פרסום, עיצוב ומיתוג. בשורות הבאות נעסוק בהבדל הדק העובר בין חברות פרסום לבין חברות מיתוג ופרסום.
מספר מילים על חברות פרסום
חברות פרסום הן חברות העסוקות במתן שירותי פרסום לקהל לקוחותיהן, כאשר תחת הגדרה זו נכללות גם חברות מדיה שתפקידן המקצועי בא לידי ביטוי בשיווק ומכירה של אפיקי פרסום לצרכי הפרסום. חלק מחברות הפרסום, מעמידות לרשותכם גם שירותי תוכן באמצעותם הפרסום "רוקם עור וגידים", לרבות, שירותי קופירייטינג ורעיונאות, שירותי עיצוב גרפי, שירותי תקציבאות ושירותי רכישת מדיה.
מספר מילים על חברת מיתוג ופרסום
חברות מיתוג ופרסום, בניגוד לחברות פרסום העוסקות אך ורק בליווי הליכי פרסום, הן חברות העוסקות גם בליווי הליכי מיתוג. חברת מיתוג ופרסום היא ברוב המקרים חברה מקצועית המעמידה לרשותכם בנוסף לשירותי הקצה של הפרסום (רכישת מדיה וקריאייטיב) שם את שירותיה של מחלקת הפלנינג האמונה על מחקר צרכנים מעמיק כחלק משלבי התכנון והבנייה של הקמפיין הפרסומי. הידע המקצועי העומד לרשות חברה העוסקת במיתוג ופרסום, מאפשר ללקוחות החברה ליהנות גם מיצירת הליכי מיתוג עסקי וגם מליווי מהלכי פרסום ושיווק בכל אפיק מדיה אפשרי.
בין יתר השירותים המוצעים לכם על ידי חברות פרסום המתמחות בהליכי מיתוג תוכלו למצוא:
- שירותי פלנינג- שירות הכולל ניתוח SWOT (חוזקות, חולשות, אפשרויות, איומים-מתחרים) כמודל לתכנון וניהול אסטרטגי.
- שירותי אסטרטגיה- גיבוש דרכי פעולה עסקיים המבוססים על מודל SWOT ויעדים כלליים לצד יעדים נקודתיים.
- שירותי קריאייטיב הכוללים: שירותי רעיונאות, שירותי קופירייטינג, שירותי עיצוב גרפי ושירותי תוכן שיווקי לכל אפיק מדיה אפשרי.
- שירותי מיתוג הכוללים: יצירת זהות מיתוגית באמצעות שפה גרפית אחידה ותכנים שיווקיים-פרסומיים המותאמים לאסטרטגיה העסקית- שיווקית.
- שירותי תקציבאות הכוללים רכישת שטחי פרסום באפיקי המדיה השונים, תזמון עליית קמפיינים לאוויר, מעקב אחר תוצאות הקמפיין בזמן אמת ועוד.
כיום, רוב חברות הפרסום וחברות המיתוג, מעמידות לרשותכם גם שירותי פרסום מקוונים הכוללים: בנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט, אספקת שירותי תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט, קידום אתרי אינטרנט באמצעות הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש, בניית קמפיינים ויראליים ברשת ועוד מגוון רחב של פעולות פרסום ושיווק ברשת. בעידן רב ערוצי בו אנו חיים, ישנה חשיבות מכרעת לבחירת חברת פרסום ומיתוג המתמחה בליווי הליכי מיתוג עסקי לצד התמחות בליווי קמפיינים בכל אפיקי המדיה האפשריים, לרבות, אפיקי המדיה המקוונים. חברה מסוג זה תוכל להעמיד לרשותכם את המעטפת האידיאלית ליצירת קמפיינים מעוררי השראה ומניעים לפעולה, ובאמצעות תכנון מדויק, מפולח ותכליתי, היא תאפשר לכם לבנות מותג חזק לטווח הארוך.