מרשל מקלוהן הגה את המשפט "המדיום הוא המסר" ולמרות שהמשפט הזה נכתב על ידו בשנת 1967 ולמרות שבשנה הזאת, הטלוויזיה עוד הייתה בחיתוליה והאינטרנט לא היה בתכנון.
כבר אז, הוא עורר הדים, תגובות ודעות. מקלוהן כבר שנים רבות לא אתנו, אבל המשפט שלו עדיין מצוטט בכל הזדמנות רלוונטית.
אנחנו חיים בשנות ה-2000 וכידוע, המדיה של היום מהווה את הכלי החשוב והמשמעותי ביותר בהליך פרסום ושיווק של כל בית עסק. כדי שהמסרים הפרסומיים יגיעו אל קהל היעד אליו הם מיועדים, קיימת חשיבות גבוהה להשקיע בתכנון מדויק וקפדני של רכש וניהול מדיה.
אנו ב- RG-MEDIA, שמים דגש מיוחד על תחום רכש וניהול מדיה.
ברשותנו, ידע והיכרות מעמיקה עם כל אמצעי המדיה. במהלך שנות עיסוקנו בתחום, הספקנו לרכוש קשרים חבריים ומקצועיים עם גורמים משפיעים בכל אחד מהאמצעים, מה שמשרת במידה רבה את לקוחותינו. רכש נכון תורם הן לניהול תקציב הפרסום נכונה והן להגעה לקהל היעד הרלוונטי עבור העסק.
כך, שלאחר קבלת ההחלטה לגבי גובה התקציב אותו אתה מוכן רוצה ויכול להשקיע בניהול השוטף של המדיה – נוכל לעשות שימוש בכל הידע והכלים שברשותנו ולקבל יחדיו את ההחלטות הטובות ביותר, אודות אופן חלוקת התקציב הפרסומי בין אמצעי תקשורת השונים.