יחסים טובים מבוססים על שיתוף, הבנה, קבלה, התעניינות הכלה ונאמנות.
כבעל עסק מטרת העל שלך, היא לבנות מערכת יחסים טובה ויציבה עם הציבור.
יחסי ציבור כוללים מגוון רחב של פעולות ובין היתר: יצירת קשרי עיתונות, בניית תדמית והקפדה על תחזוקתה, השקות, קיום של מסיבות עיתונאים, מתן ייעוץ תקשורתי, כתיבת טקסטים שיווקיים והפצתם באמצעי התקשורת הרלוונטיים ועוד..
מכיוון שאנחנו חיים בעידן בו התחרות על תשומת ליבו של כל לקוח היא גדולה והגירויים הם בלתי נגמרים, על אותן הפעולות להיות יצירתיות, מיוחדות, מרגשות ובעלות ערך מוסף – ערך שנשאר גם אחרי שסיימתם לקרוא את המודעה, לצפות בסרטון או להביט בכל התמונות מאירוע ההשקה הנחשק.
בכדי להישאר בתודעה, יש צורך להמציא בכל פעם את הגלגל מחדש ולמצוא דרכים חדשות לסובב אותו.
אנחנו במשרד, לא מאמינים שצריך לצעוק בקולי קולות בכדי שאולי ישמעו אותנו, אבל לא יקשיבו למה שיש לנו להגיד. ברשותנו כלים ודרכים לזהות ולנצל את השקט שנוצר בין הצעקות הקולניות של המתחרים. השקט הזה, הוא ההזדמנות הטובה ביותר לבצע פעולות יצירתיות ולהעביר מסרים חשובים בדרך ליצירת יחסים.
כל מערכת יחסים מתחילה בהיכרות..נשמח להכיר אותך ולצאת לדרך חדשה